Friday 13 May 2016

離職前10句不能講 最怕兩頭唔到岸



21072017

離職前10句不能講  最怕兩頭唔到岸

今年唔少人職場上都有變動,但同往年唔同嘅係,如果你轉唔成工,咁嘅市,就好難搵過第二份,仲要俾本身個老細炒埋﹗所以,轉工一定要十拿九穩。
有見及此,不如我哋一齊睇睇,離職前有啲乜嘢,你係一定唔可以講,講咗,就會兩頭唔到岸。

2016年轉工,10句不能說的話:

1. 「你畀咁多嘢我做,人工又低,所以咪走。」
真正原因不能說出口。
2. 「真係好對唔住你。」
轉工唔好道歉,免得對方真係以為你欠咗佢。
3. 「我去『對面』返工。」
老細隨時打個電話,就斷你米路。
GooglSponsored Links








image
GooglSponsored Links



4. 「之後有咩幫手都可以隨時call我。」 
你要時間開展新工作,舊老細如果真係搵你,你會唔會真係有時間做?
5. 「我幫你簽。」 
簽任何離職文件前,最好先問下人。
6. 「呢幾位同事一早知我搵緊工。」 
其實係想問你,有邊啲同事,原來有異心。
7. 「阿頭同我傾過。」 
唔好同HR或老細講,你同啲咩人傾過你走嘅事,當中嘅bargain,愈少人知愈好。
8. 「我搵咗工半年。」
唔好同人透露,你其實做咗戲半年。
9. 「新公司仲請緊人,過來嗎?」 
自己新工未穩陣,就唔好講咁多。
10. 「走唔走,等我考慮下。」
跳草裙舞,預咗要還。  
Sponsored link

你可能也喜欢: